8.6.07

Καημένε μπαμπά...



















-Έλα... Άσε το playstation. Δεν βαρέθηκες;

-Βαρέθηκα αλλά τι να κάνω; Μόνο Σάββατο και Κυριακή μπορώ να παίξω με τους φίλους μου.
-Δίκιο έχεις και συ... Έτσι που έγινε η κατάσταση, με τι άλλο να παίξεις...

-Με τι έπαιζες εσύ στην ηλικία μου μπαμπά;

-Έπαιζα με τα παιδιά της γειτονιάς, στο δρόμο, στην αλάνα, έξω...

-Εννοώ, τι παιχνίδια;

-Ου! Πολλά... Κρυφτό, κυνηγητό, κλέφτες κι αστυνόμοι, αγαλματάκια,πόλεμο, ποδόσφαιρο....

Όποιος είχε καλή, "πέτσινη" μπάλα, ήταν αρχηγός στη γειτονιά. Έλυνε και έδενε στην παρέα.
-Όχι ρε μπαμπά... Δεν εννοώ αυτό. Τι παιχνίδια είχες στο playstation;
-Δεν είχαμε τέτοια παιχνίδια γιε μου τότε.

-Ούτε gameboy είχατε;

-Ούτε...

-Καημένε μπαμπά...

-Γιατί καημένος;

-Τώρα καταλαβαίνω γιατί παίζεις παιχνίδια στον υπολογιστή σου.
-Ευτυχώς που με καταλαβαίνεις και συ παιδί μου. Ευτυχώς.



(Εντάξει, εντάξει. Ξέρω ότι οι κουλτουριάρες ξενοδόχες μας όταν λένε "παράξενο παιχνίδι" το εννοούν μεταφορικά. Πειράζει που το πήρα τοις μετρητοίς; Όχι ε; )


posted by A.F.Marx


13 comments:

elafini said...

αχ βρε μπαμπά τι τραβάς κι εσύ :PP
δε μας είπες όμως τι παιχνίδια παίζεις ;)

(κουλτουριάρες εμείς;ειδικά το τελευταίο μου post αυτό αποδεικνύει..χαχα)

A.F.Marx said...

Ελαφίνι, τα παιχνίδια που παίζω είναι ότι πιο χαζό κυκλοφορεί στο δίκτυο...
Συνήθως παιχνίδια που δεν χρειάζεται να σκέφτεσαι πολύ και βοηθούν να αδειάζει το μυαλό...Τελευταία παίζω κάτι puzzle games (Jewel, Mah Jong κλπ)

ion said...

ακριβώς όπως το είπες..για να αδειάζει το μυαλό..πολλές άχρηστες πληροφορίες εκεί μέσα..πολλές όμως..κάτι παραπάνω ξέρουν τα παιδιά..

elafini said...

αααα..είμαι πού καλή στο Mahjong :PP

καλημέρα σε όλους :)

Anonymous said...

Ήξερε ο μικρός όλα αυτά τα αλανοπαίχνιδα?! Εντύπωση μου κάνει!

ion said...

Καλημέρα σε όλους**
πάω να αλλάξω μουσικούλα.. να βρώ κάτι για τον παιχνιδιάρη marx*****

Pan said...

Ρε'σεις, λίγο έλειψα και του κάνατε ανακαίνιση ήδη; Και ούτε μία ειδοποίηση.
Τώρα εγώ πρέπει να βρω κάποιο παιχνίδι;

elafini said...

αυτά παθαίνει όποιος λείπει..και το παιχνίδι καλό είναι όμως...οπότε αναμένουμε ;)

(νιώθω πως παίζουμε κυνηγητό :P)

A.F.Marx said...

Δεν βλέπω να παίζει κανένας άλλος ένοικος... Μα κοιμούνται όλοι;

Shades said...

Κανένα τάβλι παίζω με το Μένιο που και που.. δεν τα μπορεί ο Μένιος τα game στον υπολογιστή.. με κοροϊδεύει όταν με βλέπει, το ίδιο κάνει και ο γιος μου.

Anonymous said...

Έχω μια ιδέα! Να βάλουμε chat-bar στο ξενοδοχείο μας;; Κάπου το έχει πάρει το μάτι μου, σε blogs και στα blog widgets!
Πώς σας φαίνεται;

ion said...

μμμ...δεν ξέρω..οι υπόλοιποι τί λένε;; να βάλουμε;

elafini said...

ήρθε και ο μεταμεσονύκτιος τύπος...είναι μάλλον after dark το hotel μας Marx...μπορώ να σας βάλω chat παπάκι...αύριο όμως...ε ιον?καλό ξημέρωμα σε όλους