4.6.07

Εν αρχη ην ...In Love (alagrecque)


Και τοτε αντικρυσα αυτο που τοσο καιρο δεν εβλεπα. Ηταν ερωτας. Ξεχασμενος. Πεθαμενος. Καταχωνιασμενος στα βαθια και κρυφα μυχια μου. Μια γλυκεια αναμνηση με παρεσυρε στη δινη των συναισθηματων μου. Ξυπνησε τον εφηβο που ειχα ξεχασει πριν χρονια σε εκεινο το σχολειο. Εκει που πρωτογνωρισα τον ερωτα. Εκει που αναρωτηθηκα για πρωτη φορα τι μου συνεβαινε. Δεν ηξερα τι ενιωθα. Μουδιασμενος απο τη θωρια του ερωτα, αδυναμος και συναμα ικανος για ολα. Συνεπαρμενος απο αυτο που συνειδητοποιουσα, αφησα ενα δακρυ κι ενα χαμογελο να περιπλανηθουν στο κενο. Μου κοβεις την ανασα. Κλεβεις ολη τη δυναμη του μυαλου μου. Ξυπνας ζωγραφιες αλλοτε σαν του Matisse απλες φιγουρες γεματες χρωματα κι αλλοτε σαν της Lempicka ερωτικες και δυναμικες. Μου χαμογελας. Δεν γνωριζεις. Η μηπως γνωριζεις? Κι ομως το νιωθω. Θελω να πιω κρασι απο τα χειλη σου. Να φιλησω τα σημαδια σου. Να χαιδεψω τις αναμνησεις σου. Να σε χαζευω οσο κοιμασαι. Κι οταν ξυπνησεις θελω να ειμαι εκει να σου πω την πρωτη καλημερα. Θελω να σου πω πολλα. Αρκουμαι στο να περιμενω. Προς το παρον σου λεω μονο αυτο το γεια. Θα σου πω κι αλλα. Συντομα...

posted by alagrecque

9 comments:

elafini said...

τι τρυφερά που γράφεις σεφ μας...

ion said...

μήπως να ετοιμάζονται τα φαγητά στη σάλα του ξενοδοχείου για να απολαμβάνουμε διαρκώς τον σεφ μας??λέω μήπως..
ελαφάκι πολύ "ερωτικο-ξεσηκωτική" η μουσική σου επιλογή..θα πάρει κι άλλο αστέρι το ξενοδοχείο με τέτοιους συνεργάτες..Με συγκινήσατε πρωϊ πρωϊ..(δάκρυα)..

Shades said...

Αυτό είναι που λένε ότι ο έρωτας περνάει απ' το στομάχι!!!
Καλημέρες***

A.F.Marx said...

Είπαμε να φάμε ρε παιδιά...
Όχι να "ζαχαρώσουμε".
Ούτε να "μας τρέξουν τα σάλια"
Αλλά πέσαμε σε ερωτευμένο σεφ και λέω να παραγγείλουμε κάτι απ΄έξω, αν δεν θέλουμε να φάμε σοροπιαστό παστίτσιο
:)

Unknown said...

Jamais mes amis !!!.
Ο ερωτας περνα απο το στομαχι αλλα κανει σταση στο Million Dollar Hotel και παρεχει γαστρονομικες απολαυσεις στην εκλεκτη πελατεια του. Μην ακουσω λοιπον ξανα περι εξωτερικων παραγγελιων εδω μεσα !!!

Anonymous said...

Ξεχασμένος, πεθαμένος και καταχωνιασμένος έρωτας...my favorite topic!

elafini said...

πες τα βρε σεφ μου...ακούς εκεί παστίτσιο...καλημέρα καλημέρα :)

zero said...

Πολυ καλο το ποστ.

ζερο.

ion said...

εδώ ο σεφ δημιουργεί αριστουργήματα και εμείς σκεφτόμαστε για delivery.. τς τς τς..