13.6.07

Ξεκίνησε σαν παιχνίδι αλλά μετά… Παράξενο!












Στην αρχή είχε ξεκινήσει για πλάκα, για να περνάει η ώρα.
Μετά έμεινε σαν συνήθειο όταν βρισκόμασταν με φίλες και μιλούσαμε για τα αισθηματικά μας. Τι κάναμε; Τους έριχνα τα χαρτιά! Φυσικά, ήξερα πάρα πολλά για τα προσωπικά τους και όσο να πεις ήταν αναμενόμενο να πέφτω μέσα στις «προβλέψεις» μου.
Τελευταία με τις καταλήψεις στις σχολές, η τράπουλα επανήλθε στο προσκήνιο: παίζαμε κλέφτες κι αστυνόμοι, μπλόφα (τι γέλια μ’ αυτό το παιχνίδι!), αγωνία, ξερή…ε κάπως να διασκεδάζουμε ανάμεσα στα στράτσα, τις αφισοκολλήσεις, τις εκδηλώσεις, τις συζητήσεις, τις συνελεύσεις. Μαζί με τα άλλα παιχνίδια, λοιπόν, άρχισα και τις πασιέντζες. Το ενδιαφέρον εκπληκτικά μεγάλο, από αγόρια και κορίτσια! Έσπαγα πλάκα έτσι που κανονίζανε μεταξύ τους τη σειρά, σε ποιον θα πω πρώτα και ποιος θα περίμενε. Ο κύκλος των ενδιαφερομένων άνοιξε πολύ και βρέθηκα να ρίχνω τα χαρτιά σε άτομα που ούτε το όνομά τους δεν ήξερα, πόσο μάλλον τα προσωπικά τους. Που είναι το παράξενο; Το παράξενο είναι ότι μετά από λίγο καιρό άρχισαν να έρχονται αυτά τα άτομα, που ούτε το όνομά τους θυμόμουν πλέον, και να μου λένε ότι τους τα βρήκα όλα στα χαρτιά και όπως τα είπα έτσι έγιναν τελικά!! Στην αρχή το θεώρησα σύμπτωση και το έριχνα στην πλάκα: «Είδες το κληρονομικό χάρισμα! Ξεχάστε τα τα τζάμπα, θα βάλω ταρίφα!». Έλα μου όμως που τα κρούσματα άρχισαν να πληθαίνουν! Όλο και πιο πολλοί έρχονταν και μου ζητούσαν να τους ρίξω πάλι τα χαρτιά γιατί την προηγούμενη φορά βγήκανε όλα ή να τους τα ρίξω για πρώτη φορά επειδή «άκουσαν» (!!!) ότι τα βρίσκω όλα!!! Έπαψε πλέον να είναι αστείο. Άρχισα να βλέπω πρόσωπα καταστεναχωρημένα όταν έλεγα κάτι δυσάρεστο και άτομα να βασίζουν τις αποφάσεις τους σε ό,τι άκουγαν από την πασιέντζα. Τρόμαξα! Και το σταμάτησα αμέσως.


posted by παπί


21 comments:

ion said...

παράξενο παπί..μπρρρ..με κληρονομικό χάρισμα..

Menios said...

Παπί.. βάλε ταρίφα ρίχνε τα χαρτιά αφού έχεις σουξέ και κάνε τη πάπια... διακοπούλες έχεις μπροστά γιατί όχι στα Φίτζι!!!

elafini said...

θα μου πεις το μέλλον μου παπάκι?

Ήχος Πλάγιος. Μόνος... said...

Άνευ πλάκας είναι σοβαρό το θέμα.
Εγώ το κάνω κοιτάζοντας τον άλλο ή κρατώντας του το χέρι για μεγαλύτερη ευκολία.
Και δεν το έχω σταματήσει.

Unknown said...

Πα πα πα, και παπι και χαρτομουτρο, για σενα τα εχεις ριξει ποτε?

Anonymous said...

Απαντώ στην ερώτηση:
Για μένα δεν μπορώ να τα ρίξω!!

Ερώτηση:
Ήχε πλάγιε.Μόνε...
Τα λες όλα? Τα λες σε όλους? Έχω πρόβλημα μ' αυτό το θέμα! Αν δεν αστειεύεσαι και μπορείς να βοηθήσεις, θα ήταν χρήσιμη μια συμβουλή.

Μου θύμισες την ταινία "Imagining Argentina"!Αξίζει να τη δείτε...

Anonymous said...

ion, είναι αγριευτικό, ε? Και για μένα λίγο...

menio, άστα! Είδα στα χαρτιά ότι τα Φίτζι θα χτυπηθούν από τσουνάμι το καλοκαίρι! ;0Ρ

elafini, δεν νομίζω να γίνεται!

A.F.Marx said...

Ρίξε παπάκι τα χαρτιά
και πεσ' μου την αλήθεια,
θα γιάνει τάχα ο σεβντάς
που έχω μεσ' στα στήθεια
Οέο;

Ήχος Πλάγιος. Μόνος... said...

Είναι άνθρωποι που όλα υπάρχουν στον αέρα και τους ακολουθούν.
Σ’ άλλους πρέπει να καταδυθώ για να δώ.
Μιλώ μέχρι εκεί που νιώθω πως μπορεί να δεχθεί ο απέναντι.
Τα άλλα τα κρατώ. Προειδοποιώ με τον καιρό. Αν πρέπει. Λεπτές ισορροπίες.
Άλλοτε σιωπώ.

Μπορεί κάποιος να σε μισήσει για ότι του λες.
Όμορφο ή άσχημο.
Είναι κλειστοί οι άνθρωποι σήμερα και δε θέλουν να μπαίνει κανείς και να γδύνει την ψυχή τους.

Αν είναι μόνο τα χαρτιά μπορείς να τα σταματήσεις.
Αλλιώς πρέπει να έχεις γερό στομάχι.

Pan said...

Αστεία αστεία, μια κοπελιά στήνει το τραπεζάκι της στην Αρειοπαγίτου και όποτε περνάω από εκεί βλέπω πολύ κόσμο που περιμένει να του ρίξει τα χαρτιά!
Δεν το δοκιμάζεις και εσύ παπί; Θα βγάλεις χρήμα!

Pan said...

Και μία ερώτηση στις ξενοδόχες: πήρατε το μήνυμα κυρίες μου;

Anonymous said...

Τι τάχα να τον έπιασε
τον marx τον αφιμί μας
κι έχει στα στήθεια του σεβντά
ζητών τη συμβουλή μας?
Οεο?
-----------
ήχε , ελπίζω να έχεις και κουμπί off για να ηρεμείς που και που!
-----------
pan, μη τα λες δημόσια αυτά, θα με τσακώσει η εφορία! ;-Ρ

ion said...

καλημέρααα..pan το κείμενό σου βρίσκεται στα τεφτέρια του ξενοδοχείου..λόγω "σειράς" θα αναρτηθεί μετά από ένα post..

παπάκι όπως βλέπεις πελατεία υπάρχει για χαρτοκατάσταση..μήπως να ανοίξουμε καμία κρυφή λέσχη στο ξενοδοχείο;;μμμ;

elafini said...

καλημέρα σε όλους :)

(το πήραμε το μήνυμα pan...σε λίγες μέρες βγαίνεις ;))

elafini said...

καλά....τι συντονισμός ήταν αυτός ion? :PPP

elafini said...

(κι εγώ μέσα στη λέσχη...γνωστό χαρτόμουτρο :P)

Pan said...

@ελαφίνι: παιδί μου, εσύ δεν είσαι σε ταξίδι; Απόλαυσέ το και τα υπόλοιπα με την επιστροφή!

elafini said...

αύριο πρωί πρωί...ετοιμάζομαι αλλά είπα να σας πω μια καλημέρα

zero said...

Παρα πολυ καλο ποστ.
Πολυ μου αρεσε.


ζερο.

x-ray said...

Οπα, παπί χαρτόμουτρο; Δεν το εχω δει αυτό ακόμη.
Άντε μια που σ'έχουμε θα μας τα ρίξεις;

x-ray said...
This comment has been removed by the author.